Proiectul InnoBoost

23 Iul Proiectul InnoBoost

Proiectul InnoBoost a fost dezvoltat ca o iniţiativă comună a două organizaţii transfrontaliere având obiective similare, cu scopul de a promova o soluţie ca un răspuns la slăbiciunile sectorului IMM-urilor şi nivelului scăzut de competitivitate, prin promovarea relaţiilor business-to-business și prin sporirea creşterea cooperării şi a competitivităţii bazate pe inovare a firmelor din regiunea transfrontalieră.
Proiectul a avut următoarele obiective:
–      Identificarea şi promovarea de produse/servicii/soluţii inovatoare în vederea creşterii competitivităţii şi vizibilităţii firmelor din regiunea transfrontalieră;
–       Dezvoltarea de instrumente de match-making şi promovarea de bune practici pentru facilitarea cooperării dintre firmele din regiunea transfrontalieră;
–       Sprijin pentru îmbunătăţirea performanţei firmelor din regiunea transfrontalieră.
Principalii parteneri în cadrul proiectului sunt:
TehimpulsCentrul Regional de Inovare şi Transfer Tehnologic  – Partener Lider (Timisoara, Romania)
DARINNOAgenţia pentru Inovare a Marii Câmpii de Sud-Est a UngariePartener de proiect (Szeged, Ungaria)
Agenţia pentru Inovare Szeged a fost înfiinţată în anul 2004 cu ajutorul Biroului Naţional de Cercetare şi Dezvoltare. Agenţia pentru Inovare Szeged şi-a început  activitatea în anul 2005 şi derulează servicii de coordonare, planificare şi asistenţă pentru sprijinirea cooperării instituţiilor de cercetare, dezvoltare şi inovare şi industrie.
Activităţile proiectului sunt împărţite în 5 pachete de activităţi:
·         activităţi de management de proiect (elaborarea unui plan de activităţi şi a unui plan de comunicare, întâlniri de proiect, raportări periodice);
·         activităţi de comunicare (crearea a 2 Puncte de Informare Ro-Hu, realizarea unei pagini web a proiectului, a unui banner electronic online şi a unei broşuri electronice, comunicate de presă, conferinţe de presă, materiale promoţionale, documentaţie foto).
·         activităţi de pregătire pentru Târgul InnoMatch (identificarea stakeholderilor, selecţarea grupului ţintă, dezvoltarea unei baze de date, realizarea de întâlniri şi mese rotunde cu grupul ţintă,  crearea unui Consiliu Strategic şi a unei Echipe de Evaluare, identificarea de bune practici din regiunea transfrontalieră);
·         Târgul InnoMatch Fair (conferinţa de lansare a târgului, paneluri de discuţii, sesiuni de match-making, prezentări de bune practici, Ceremonia de Decernare a Premiilor Competiţiei InnoImpuls);
·         activităţi de capitalizare (organizarea unei sesiuni de training în domeniul proprietăţii intelectuale şi realizarea schemelor de consultanţă pentru cele mai bune produse, servicii sau tehnologii inovative, realizarea unui catalog de produse inovatoare).
Proiectul a fost implementat pe o perioadă de 12 luni, având un buget total de 85.933 Euro, din care 71.043,80 Euro reprezintă contribuţia ERDF.
No Comments

Post A Comment